מדיניות משלוחים, אחריות ותיקונים, ביטולים והחזרים

מדיניות משלוחים, אחריות ותיקונים, ביטולים והחזרים – יניב פיין גולרי

 

מדיניות משלוחים

אנו שולחים הזמנות לכל יעד בארץ. אנו גם שולחים הזמנות לכל יעד מחוץ לישראל, מלבד מדינות שהסחר עמן אסור עפ"י חוק או מדינות הנתונות לאמברגו. לחילופין, לקוח רשאי לאסוף את המוצר מהחנות שלנו בבן יהודה 113, תל אביב, בתיאום מראש עם שירות הלקוחות שלנו בדואר אלקטרוני לכתובת  info@yanivjewelry.co.il :או בהודעה בכתב לווטסאפ שירות הלקוחות הזמין במספר: 052-232-6268.

 

 

 

 

 

 

 

 

מדיניות אחריות ותיקונים

 

 

 

 

 

מדיניות ביטול עסקה

לקוח רשאי לבטל רכישה שנעשתה באתר, למעט מוצר שיוצר במיוחד עבור הלקוח (כולל חריטה) או שיוצר במידת תכשיט מיוחדת עבור הלקוח.

 

ביטול כפי שהוסבר לעיל אפשרי בתוך 14 יום מקבלת המוצר.  אולם לקוח עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאים לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום קבלת המוצר, בתנאי שיציגו בפנינו תעודה מתאימה המעידה על כך.

 

כדי לבטל את הרכישה, הלקוח נדרש לשלוח אלינו הודעת ביטול בדואר אלקטרוני לכתובת:  info@yanivjewelry.co.il  או בהודעה בכתב לווטסאפ שירות הלקוחות הזמין במספר: 052-232-6268.

.

כדי שנוכל לטפל בבקשת הביטול, הודעת הביטול צריכה לכלול את הפרטים הבאים:

  1. שם מלא של הלקוח כפי שציין באתר בזמן הרכישה.
  2. כתובת מלאה של הלקוח כפי שציין בזמן הרכישה.
  3. תמונה ברורה של התכשיט בארזיתו המקורית.
  4. תמונה של חשבונית המס מקור אותה קיבל הלקוח.
  5. התאריך בו הלקוח קיבל את המוצר.
  6. הסבר על סיבת הביטול – האם הלקוח מבטל בשל פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק, אי אספקה במועד שנקבע בחוזה או כל הפרה חוזית אחרת. במקרה כזה, יש לפרט במדויק את הסיבה. לחילופין, אם הלקוח מבטל משום שהוא התחרט על הרכישה, יש לציין זאת בלי צורך לפרט על הסיבה.
  7. לקוח עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, המבקש לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום קבלת המוצר, מתבקש לצרף לבקשת הביטול צילום של תעודה מתאימה המעידה על כך.

 

לאחר שנקבל את הודעת הביטול של הלקוח, אנו נשלח ללקוח הנחיות המפרטות מה עליו לעשות על מנת להחזיר לנו את המוצר ולקבל החזר כספי. בכל מקרה, החזרת המוצר וקבלת החזר כספי יתאפשרו רק למוצר שמצבו בדיוק כפי שהלקוח קיבל אותו, שלא נעשה בו שום שימוש, והוא ארוז חזרה באריזתו המקורית.

 

אם ביטול העסקה נעשה בשל פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק, אי אספקה במועד שנקבע בחוזה או כל הפרה חוזית אחרת, אנחנו נדאג לתאם עם הלקוח את דרך איסוף המוצר חזרה אלינו באמצעות שליח מטעמנו, על חשבוננו.

 

אם ביטול העסקה נעשה מכל סיבה אחרת, אנחנו  נדריך את הלקוח איך מומלץ לשלוח את המוצר חזרה אלינו. הלקוח אחראי הן לטיפול בהחזרת המוצר והן לעלויות הנובעות מכך. במידה והלקוח מעוניין נציע לו שנטפל אנחנו באיסוף המוצר ממנו ובעלויות הנובעות ואלה יקוזזו מההחזר המגיע ללקוח.

 

 

החזר כספי בעקבות ביטול עסקה

לאחר ביטול העסקה, אנו נחזיר ללקוח את התשלום שהוא שילם, נבטל או נזכה את חיוב האשראי שלו ונמסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב או הזיכוי באשראי. נעשה זאת בתוך 14 ימים מקבלת ההודעה מהלקוח על ביטול העסקה, אך רק לאחר שהמוצר הוחזר לידינו באריזתו המקורית, בדקנו שהוא ללא פגם (אלא אם הלקוח מחזיר לנו את המוצר בשל פגם), ווידאנו שלא נעשה שימוש במוצר.

 

אנו לא נגבה דמי ביטול מהלקוח וניתן החזר כספי מלא בעבור החזרת מוצרים למעט עלות משלוח החזרת המוצר שתחול על הלקוח. אולם, אם הביטול נעשה עקב פגם, אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק, אי אספקה במועד שנקבע בחוזה או כל הפרה חוזית אחרת, עלות המשלוח חזרה תהיה על חשבוננו.